Onze thuisbrengservice is er met name voor grote artikelen.
Het is de bedoeling dat je zelf je gekochte artikelen controleert op beschadigingen.
Na je aankoop worden de te bezorgen producten voorzien van een kopie van de aankoopbon en in ons magazijn gezet tot het transport.
Je artikelen worden binnen 2 weken na aankoop afgeleverd, geheel volgens de afspraak die op je aankoopbon staat vermeld.
Je spullen worden tussen 09.00 en 18.00 uur afgeleverd.
Op de dag van de aflevering laten we je telefonisch weten wanneer je de artikelen precies kunt verwachten.
De transportkosten betaal je direct bij de aankoop.
De tarieven zijn gebaseerd op bezorging tot aan de eerste deur op de begane grond.
(De)montage van de bezorgde artikelen is niet mogelijk.
We gaan ervan uit dat je zelf de maten van het artikel en de entree controleert, zodat de artikelen naar binnen kunnen.
Als je artikelen omhoog getakeld moeten worden, is het de bedoeling dat je dat zelf regelt.
Opslagservice
De opgeslagen spullen moeten binnen 10 dagen na aankoop en tijdens openingsuren worden afgehaald.
Na 10 dagen betaal je een opslagtarief van € 10 per product per dag.
Als je de producten komt afhalen, word je geholpen door een medewerker van Living for All.
Samen met deze medewerker controleer je het artikel op beschadigingen en teken je voor akkoord op het aankoopbewijs.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer naar huis en de inpakmaterialen.
Controleer ook de producten die je meteen meeneemt, bij aankoop op eventuele beschadigingen. Artikelen kunnen namelijk niet geruild of geretourneerd worden.
Je kunt je gekochte spullen afhalen bij de Living for All afhaalservice.