Woonwarenhuis Living for All
Blauw bank Nordal table 2 Happy bankstel Stoelen Nordal table Rietmand Nordal 2 Happy Bankstel 2 Annanas broodplank Bank happy Folder koper 1

Artikel 1: Order

Zodra de order aanbetaald is, wordt deze definitief in bestelling gezet. Geplaatste orders kunnen niet geannuleerd worden.

Artikel 2: Levertijd

Levertijden proberen wij zo nauwkeurig mogelijk aan te geven volgens de status van de betreffende leverancier. Eventuele vertragingen kunnen niet uitgesloten worden. Wil je een update over de status van de order? Neem dan contact met ons op. Indien er meerdere artikelen tegelijk zijn besteld, wordt de langste levertijd aangehouden (mits anders aangegeven).

Artikel 3: Monteren

De meeste meubelen worden geleverd waarbij de poten nog onder het model gemonteerd moeten worden. Dit kan eenvoudig met een schroefmachine. Soms zijn de gaten al voorgeboord. Bij andere modellen zijn de schroeven gemakkelijk in het hout te schroeven. Indien het een bouwpakket met zelfmontage betreft, wordt dit op de orderbon vermeld.

Artikel 4: Bezorging

  1. Verdiepingen – Wij leveren jouw bestelling tot over de drempel van de voordeur. Bevindt jouw voordeur zich op een etage en is er een lift aanwezig? Dan bezorgen wij altijd naar de plaats van bestemming (mits de bestelling in de lift past). De woonsituatie kun je aangeven bij het bestellen. Wanneer het meubel niet in de lift past, is dit op eigen verantwoordelijkheid en zal de bezorgdienst het meubel op de begane grond afleveren.
  2. In en om het huis – Zorg ervoor dat de doorgangen bij de bezorging zowel in en om het huis vrij zijn zodat er geen obstakels vormen bij levering.
  3. Zorg dat je thuis bent - Zorg dat je op de afgesproken datum van bezorging thuis bent en bereikbaar bent op het door jou opgegeven telefoonnummer. Wanneer niemand thuis is bij levering, wacht de bezorgservice niet. Eventuele gemaakte kosten zullen alsnog in rekening worden gebracht.
  4. Kosten – Bezorgkosten zijn afhankelijk van de woonplaats en grootte van de order.
  5. Overige – De bestelling wordt uitgeleverd op het moment dat alle bestelde artikelen gereed zijn voor uitlevering. Wij nemen oude meubels niet retour.

Artikel 5: Garantie

Living for All staat volledig achter de kwaliteit van onze producten. Daarom geven wij garantie op onze producten.

  1. Meubelen - Op onze meubelen zit een wettelijke fabrieksgarantie van twee jaar. De betreffende leverancier beoordeelt of iets onder de fabrieksgarantie valt. Bij aankoop van een showroommodel vervallen deze garantievoorwaarden.
  2. All-In House - Het is mogelijk om een aanvullende garantieservice af te sluiten van 5 jaar. Deze service bestaat uit een constructieservice en vlekkenservice en kan tegen een betaling van €49,95 per zitplaats tegelijkertijd met de aankoop afgesloten worden.
  3. Algemeen – Er wordt geen garantie gegeven op klachten die te wijten zijn aan verkeerd gebruik, verkeerd onderhoud of slijtage door gebruik. Het recht van garantie vervalt als:
    1. Dit het gevolg is van externe factoren.
    2. Er door derden reparaties of andere werkzaamheden zijn verricht.
    3. Als een klacht in overleg wordt gecompenseerd of afgekocht.

Artikel 6: Klacht

Mocht je onverhoopt een klacht hebben, proberen we dit samen op te lossen. Eventuele beschadigingen en/of opmerkingen dienen binnen 24 uur na levering/afhalen gemeld te worden. Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk na ontstaan te worden gemeld. Wij vragen om eventuele klachten en/of opmerkingen te mailen naar .

Artikel 7: Ruilen & Retourneren

  1. Meubelen – Speciaal voor jou bestelde meubelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  2. Accessoires – Verlichting, kussens etc. mogen indien voorzien van prijskaartje in de originele verpakking binnen 14 dagen geruild worden.
  3. Karpetten – Een karpet thuis bekijken? Dat kan! Onze karpetten mogen binnen 24 uur retour indien voorzien van prijskaartje in de originele verpakking en originele staat.
  4. The Gallery – Schilderijen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
  5. Let op! – Ruiling en retourneren kan alleen plaatsvinden op vertoon van de originele kassabon.

Artikel 8: Overige

In alle eerlijkheid willen wij mededelen dat wij:

  • Geen houten meubelen verkopen waar geen krimpscheurtjes in kunnen ontstaan.
  • Geen metaal verkopen dat niet kan roesten.
  • Geen kussens verkopen die waterdicht zijn.