Woonwarenhuis Living for All
1-Accessoires LinenMore 1-Meubels mallorca programma Winkel 02 1-Meubels 02-2016 accessoires deco 4 vloeren huiden-vachten 1 Accessoires voorjaar2016 header20 Meubels Karpetten ByBoo 1-Accessoires LinenMore

10.000 m² meubels en woonaccessoires

Direct kopen van fabrikanten & importeurs

100 winkels en alle woontrends onder één dak

Kortingen tot 50%

Gratis parkeren

Nu ook online bestellen

10.000 m² meubels en woonaccessoires

Direct kopen van fabrikanten & importeurs

100 winkels en alle woontrends onder één dak

Kortingen tot 50%

Gratis parkeren

Nu ook online bestellen

Heb je een vraag over Living for All? Kijk dan eerst even op deze pagina.
Is jouw vraag niet vermeld? Neem dan contact met ons op; wij helpen je graag.

Winkel

Wat is Living for All?

Living for All is een woonmall. Met andere woorden: 10.000 m² vol fraaie producten van verschillende importeurs, groothandels en fabrikanten. Totdat jij ze koopt, zijn alle artikelen eigendom van deze aanbieders. Zij stellen dan ook het aanbod en de prijzen vast.

Als je vragen hebt, kun je natuurlijk bij onze medewerkers terecht. Bij Living for All volg je een vaste route, zodat je zeker weet dat je niets mist. Van de eerste tot de laatste stand komt de inspiratie je tegemoet. En doordat je rechtstreeks van de aanbieder koopt, profiteer je ook nog eens van kortingen tussen de 10% en 50%!

Hoe kan ik iets kopen in de winkel?

Gaat het om een klein product? Neem het dan mee in je mandje of wagentje en reken het af aan de kassa. Zwaardere artikelen kun je meenemen op een meubel- of veilingkar. Onze medewerkers helpen je graag om het artikel op de kar te zetten.

Eenmaal aangekomen bij de kassa kun je het product afrekenen en meenemen. Maar je kunt het ook laten bezorgen of opslaan. Aan de kassa kun je je product afrekenen en afspraken maken over het transport. Daarna krijg je een verkoopbewijs, dat je op het artikel kunt plakken. En Living for All zorgt ervoor dat het product binnen twee weken bij je thuis staat!

Is het mogelijk om een product in de winkel te bestellen?

Ja, het is mogelijk om spullen te bestellen bij de kassa of infobalies.

Hoe kan ik in de winkel betalen?

Je kunt bij ons contant, met PIN of per credit card betalen.

Zijn er ook Living for All-tegoedbonnen?

Jazeker! Je kunt je familie, vrienden en kennissen een plezier doen met één of meerdere tegoedbonnen van Living for All. Andere tegoedbonnen kunnen we helaas niet accepteren.

Mag ik een artikel laten bezorgen of later ophalen?

Natuurlijk. Met het afhaalbewijs kun je je aankopen binnen 10 dagen bij Living for All komen ophalen. Daarnaast kun je gebruikmaken van onze thuisbrengservice (volg de link voor meer informatie over deze services en de bijbehorende voorwaarden).

Kan ik iets retourneren of ruilen?

Nee, dat kan niet. Onze artikelen zijn al afgeprijsd en dus niet te ruilen of te retourneren. Het kan zijn dat je in ons assortiment beschadigde artikelen tegenkomt. In de prijs is daar vanzelfsprekend al rekening mee gehouden.

Zijn honden toegestaan?

Nee, om de hygiëne te bevorderen, mogen honden niet mee naar binnen. Voor geleidehonden maken we uiteraard een uitzondering.

Is er gratis parkeergelegenheid?

Ja, rondom onze woonmall zijn er volop eigen parkeerplaatsen waar je gratis kunt parkeren.

Waar zit Living for All precies?

Living for All vind je aan de Industrielaan 10 op de woonboulevard van Uden. De ingang herken je aan het grote logo boven de deur. Living for All is uitstekend bereikbaar. Raadpleeg desgewenst de contactpagina voor een locatiekaart of de routebeschrijving.

Wanneer is Living for All open?

Wij zijn maandag tot en met donderdag open van 09.30 tot 17.30 uur. Op vrijdag van 09.30 tot 21.00 uur. Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Bovendien zijn we elke zondag open van 10.00 tot 17.00 uur.

Is er een mogelijkheid om iets te eten of te drinken?

Bij Lunch for All kun je lekker eten en drinken. Kleine hapjes voor tussendoor, koffie, thee en fris om de dorst te lessen en lekkere maaltijden voor vriendelijke prijzen.

Heb ik een pasje nodig om producten bij Living for All te kunnen kopen?

Nee, bij ons hoef je geen pasje aan te vragen voordat een product in onze winkel gekocht kan worden. Living for All is zowel voor particulieren als medewerkers van bedrijven toegankelijk. Je bent van harte welkom!

Webwinkel: bestellen

Hoe gaat het bestellen in z'n werk?

Winkelen in de webwinkel van Living for All is zeer eenvoudig. Als eerste kies je op de homepage of via de menubalk een productcategorie, bijvoorbeeld 'Meubels'. Je ziet dan de subcategorieën, zoals 'Banken & Fauteuils', 'Kasten' en 'Tafels & Stoelen'. Maak een keuze uit de subcategorieën en klik vervolgens op een van de producten.

Op de productpagina tref je alle informatie aan. Met de knop 'Bestellen' plaats je het product in jouw winkelwagen die je rechtsboven kunt uitklappen om de inhoud te bekijken. Daar vind je ook de knop 'Bestellen' die naar de winkelwagenpagina leidt.

Je kunt een account aanmaken om later snel een nieuwe bestelling te plaatsen en/of de orderstatus via de website te volgen. Het aanmaken van een account is niet verplicht.

Vul eventueel een afwijkend afleveradres in, bijvoorbeeld je werkadres zodat je daar het pakket kunt aannemen. Je kunt ook het adres van een PostNL-postkantoor invullen indien je daar het pakket wilt afhalen op het moment dat het jou uitkomt.

De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de gekozen producten. Afhankelijk van de producten in je winkelwagen wordt verzending via PostNL of bezorging middels onze bezorgdienst aangeboden. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling in onze winkel op te halen. In dat geval staat de bestelling bij de kassa voor je klaar.

Klik op 'Bestellen' om de bestelling te plaatsen. Je ontvangt automatisch een factuur per e-mail. De bestelling nemen we zo snel mogelijk in behandeling.

Is het verplicht om een account aan te maken?

Nee, het is niet noodzakelijk om over een account te beschikken als je een bestelling wilt plaatsen. Het is wel handig om een account aan te maken aangezien je bij een volgende bestelling niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren. Een ander voordeel is dat je kunt inloggen op 'Mijn Account' om de orderstatus te bekijken en/of een pakket te traceren.

Kunnen ook bedrijven een bestelling plaatsen?

Ja, ook bedrijven kunnen via deze webwinkel een bestelling plaatsen. Voor onze zakelijke klanten wordt in de winkelwagen en de laatste pagina van het bestelproces het BTW-bedrag apart vermeld, evenals de prijzen exclusief BTW. Zowel particulieren als zakelijke klanten ontvangen een volwaardige factuur met daarop onder andere het BTW-bedrag.

Webwinkel: betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de webwinkel van Living for All kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes.

  1. iDEAL
    Betaling via je eigen bank indien je een rekening hebt bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Geen bijkomende kosten.
  2. PayPal
    Betaling via creditcard (MasterCard, Visa, American Express en Discover), een aan PayPal gekoppelde bankrekening of je saldo bij PayPal. Geen bijkomende kosten.
  3. Bankoverschrijving
    Per e-mail ontvang je het rekeningnummer waarnaar je het bedrag kunt overmaken. Geen bijkomende kosten.
Kan ik mijn bestelling aan de postbode betalen?

Nee, op dit moment is verzending per rembours helaas niet mogelijk.

Ik wil niet online betalen. Kan ik het bedrag via mijn bank overmaken?

Ja, tijdens het afrekenproces kun je aangeven dat je het bedrag per bank wilt overmaken. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling in behandeling genomen.

Webwinkel: verzending

Uit welke verzendmethodes kan ik kiezen?

In de webwinkel van Living for All kun je kiezen uit:

  1. PostNL (adres in Nederland)
    Living for All verstuurt pakketten via PostNL naar jouw adres. Track & Trace is inbegrepen zodat je je pakket online kunt volgen. Binnen Nederland bedraagt de levertijd 1 tot 2 werkdagen.
  2. PostNL (postkantoor bij jou in de buurt)
    Als afleveradres kun je het adres van een van de 2.600 PostNL-postkantoren in Nederland invullen indien je daar het pakket wilt afhalen op het moment dat het jou uitkomt.
  3. Afhalen
    Je bestelling kun je in onze winkel bij de kassa afhalen. Je kunt daar direct pinnen of contant afrekenen. Bekijk desgewenst onze ruime openingstijden.
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van de inhoud van je winkelwagen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We streven ernaar bestellingen die op werkdagen voor 14.00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te versturen. Indien je gekozen hebt voor verzending via PostNL, heb je het pakket meestal de volgende dag in huis. Dit is echter geen garantie; bijvoorbeeld vanwege vertraging kan de levertijd langer duren.

Indien je gekozen hebt voor vooruitbetaling per bank, kan het tot 3 werkdagen duren voordat we je betaling hebben verwerkt. Na ontvangst van de betaling ontvang je een e-mail waarin staat dat de bestelling wordt geleverd.

De postbode van PostNL bezorgt het pakket normaal gesproken volgens de onderstaande tabel.

Besteld voor 14.00 uur op1e bezorging op2e bezorging op
maandag dinsdag woensdag
dinsdag woensdag donderdag
woensdag donderdag vrijdag
donderdag vrijdag zaterdag
vrijdag zaterdag (geen rembours) maandag
zaterdag / zondag dinsdag woensdag

De bovenstaande tabel geeft de verwachte bezorgdagen aan. Vanwege vertraagde leveringstijden kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Nationale feestdagen vormen een uitzondering.

Wat als ik niet thuis ben zodra de postbode voor de deur staat?

PostNL biedt het pakket de volgende dag opnieuw aan. Als je beide afleverpogingen mist, ontvang je een notitie in de brievenbus waarop staat dat je het pakket binnen 3 weken bij een postkantoor in de buurt kunt ophalen.

Kan mijn pakket onder rembours verzonden worden?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om jouw pakket onder rembours te versturen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?

Indien je tijdens het afrekenproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen op 'Mijn Account' om de orderstatus te bekijken en het pakket te traceren. Aangezien Living for All alle pakketten inclusief Track & Trace verstuurt, kun je zien waar jouw pakket zich bevindt. Indien je geen account hebt, kun je in de e-mail over de verzending op de Track & Trace-link klikken om te zien waar het pakket is. Je kunt ook contact met ons opnemen zodat wij de orderstatus kunnen bekijken en/of het pakket kunnen traceren.

In uitzonderlijke situaties kan het gebeuren dat pakketten kwijtraken bij PostNL. Als het gaat om een pakket dat wij verzonden hebben, nemen we na enkele dagen contact op met PostNL. Als het gaat om een retourpakket dat door jou verzonden is, dien je contact op te nemen met PostNL.

Mocht een pakket door PostNL kwijtgeraakt zijn, dan heb je alleen bij aangetekende of onder rembours verzonden pakketten recht op een vergoeding van PostNL. Deze vergoeding betreft het factuurbedrag exclusief BTW met een maximum van €500. De verzekering van PostNL geldt alleen voor pakketten die aangetekend of onder rembours verzonden zijn. Living for All is niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte pakketten aangezien we geen invloed hebben op de bezorging.

Mijn bestelling is niet compleet of de verkeerde producten zijn geleverd. Wat nu?

Uiteraard lossen we het probleem zo snel mogelijk op. Neem contact met ons op en geef aan wat er niet klopt. Je kunt de verkeerd geleverde producten op onze kosten terugsturen via PostNL.

Wat is de status van mijn bestelling?

Indien je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen op 'Mijn Account' om de orderstatus te bekijken. Indien je geen account hebt, kun je de e-mails bekijken die je van ons ontvangen hebt. Per e-mail ontvang je bericht zodra de orderstatus verandert, bijvoorbeeld wanneer jouw bestelling verzonden is. Indien je pakket al verzonden is, vind je een Track & Trace-link in de e-mail en 'Mijn Account' waarmee je het pakket kunt traceren.

Waar is mijn pakket?

Indien je tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kun je inloggen op 'Mijn Account' om Track & Trace te raadplegen. Indien je geen account hebt, kun je de e-mails bekijken die je van ons ontvangen hebt. Per e-mail ontvang je bericht zodra de orderstatus verandert, bijvoorbeeld wanneer jouw bestelling verzonden is. Indien je pakket al verzonden is, vind je een Track & Trace-link in de e-mail en 'Mijn Account' waarmee je het pakket kunt traceren.

Webwinkel: klachten

Ik wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?

Uiteraard behandelen wij je klacht zo snel mogelijk. Neem contact met ons op en geef aan wat de klacht inhoudt.

Per e-mail of telefonisch ontvang je uiterlijk na 14 dagen een reactie op je klacht.